Search
Search
EMIM – un singur soft, o multitudine de avantaje pentru medicii stomatologi
automate dentist

EMIM – un singur soft, o multitudine de avantaje pentru medicii stomatologi

EMIM – un singur soft, o multitudine de avantaje pentru medicii stomatologi

Dacă ai ajuns până aici, probabil plănuiești să-ți transformi clinica în una paperless. Felicitări pentru acest pas! Sunt multe avantaje ale acestei decizii, dar poate că cele mai importante au legătură cu rapiditatea, siguranța și protecția mediului.

EMIM te ajută să bifezi toate aceste avantaje

EMIM este un soft complet gratuit dedicat clinicilor stomatologice. Odată ce ți-ai făcut cont aici, vei avea acces la o multitudine de funcționalități care te vor ajuta cu gestionarea logistică, dar și cu managementul clinicii și tot ceea ce era până acum complicat, plictisitor sau greu de făcut devine mult mai simplu și mai rapid.

Cum îți creezi un cont EMIM

Crearea contului EMIM se face în doar trei pași. Pe scurt, va trebui să introduci câteva date despre tine, reprezentantul clinicii stomatologice: CNP, telefon, parolă, adresă. Aceste date vor intra într-o bază comună pentru toată țara. Ele rămân secrete și nu sunt accesibile decât proprietarului.

Cu EMIM poți crea un site gratuit pentru clinica ta

După ce ți-ai creat cont, următorul pas este să adaugi date despre clinica ta. După ce ai adăugat datele cele mai importante (denumire și date de contact), poți trece la informații mai amănunțite: adresă, descrierea clinicii, logo și chiar și o fotografie de fundal, pentru personalizarea site-ului.

Tot aici, ai opțiunea să adaugi colaboratorii clinicii: doctori, asistenți, medici externi, furnizori de lucrări dentare (laboratoare), furnizori de materiale și alte servicii, tehnician în cadul laboratorului. În funcție de rolul fiecăruia, aceștia vor avea acces la anumite informații și funcționalități, pentru a înlesni comunicarea.

Programează pacienții și stabilește serviciile 

Când un pacient solicită o programare, o vei trece direct în EMIM, împreună cu ora de început și ora de terminare. În urma vizitei, vei putea selecta toate serviciile efectuate în acea programare, cu prețurile aferente (sau poți modifica prețurile), iar apoi ai posibilitatea de a printa fișa cu servicii, pentru a i-o înmâna pacientului.

Laboratorul de imagistică încarcă radiografiile în EMIM

Colaboratorii clinicii stomatologice au și ei acces la anumite secțiuni din EMIM, astfel că laboratorul de imagistică poate adăuga direct în contul pacientului radiografiile, pentru a fi vizualizate de medic. De asemenea, și medicul sau chiar pacientul pot adăuga radiografii aici.

Istoricul medical al pacientului în același loc

Fiecare pacient al clinicii va avea o fișă medicală digitală, unde medicul poate să adauge informații despre interacțiunea cu el. În acest fel, la fiecare vizită pe care o face, medicul va putea să-i acceseze istoricul cu doar câteva clickuri, fără a fi nevoit să caute prin hârtii și alte însemnări.

Fișa pacientului este împărțită în câteva secțiuni, pentru a putea fi completată și vizualizată cât mai ușor: istoric medical, analize medicale, tratamente, diagnostice, documente diverse, scrisori medicale, radiografii, vizita la medic.

Trimite și primește mesaje direct din soft

Pentru o bună comunicare cu pacientul, EMIM îți oferă opțiunea de a conversa cu el direct în soft. Aici îi poți trimite mesaje pe care el le va vizualiza rapid și îți va putea răspunde imediat.

De asemenea, tot aici ai acces și la istoricul dialogurilor pe care le-ați avut încă de la început, astfel încât îi poți urmări evoluția mult mai repede.

Gestionarea stocului, încasări și plăți

Inventarierea și urmărirea stocului, precum și încasările și plățile către furnizori și colaboratori sunt acum mult mai ușoare și mai rapide!

În modului de încasări, găsești toate lucrările realizate pentru un pacient și ai posibilitatea să încasezi pentru fiecare în parte, pentru toate deodată sau pentru numai o parte dintre ele. Modulul de plăți este grupat în trei capitole – salarii, laborator și furnizori – pentru a fi găsite și gestionate cu ușurință.

Poți oricând să vezi plățile și încasările într-o anumită zi sau perioadă, fie suma totală, fie per pacient/colaborator.

În secțiunea „Stoc” poți adăuga foarte simplu obiecte de stoc și să le inventariezi. Tot de aici poți gestiona toate comenzile către furnizori.

Acestea fiind spuse, noi vă dorim utilizări cu spor!

Join the discussion